People = Shit

23.02.2012 20:35

 

Tak jsem neska šel ulicí a co jsem neviděl? Jednoho spoluobčana, který si sám pro sebe mluvil a málem zaútočil bezdůvodně na dalšího spoluobčana, šel jsem dál a viděl jsem opravdu obezní ženu, která nekoupila své mladé dceři zmrzlinu, nastoupil jsem do autobusu a řidič autobusu vynadal mladé ženě za to, že se snažila dostat kočárek do autobusu, přitom tam bylo místo pro 2 kočárky… Vystoupil jsem a viděl skupinku dětí, které nebyly starší než 15 let, kouřící marihuanu, pokračoval jsem dál a nějaký chlap si mě prohlížel opravdu déle než je nutné, vstoupil jsem do baráku, ve kterým bydlím, a slyšel hádku nějakých lidí, vklouzl jsem do bytu a začal psát tenhle článek… Šílenství, agresivita, obezita, pokrytectví, zloba, nezralost, hloupost, různé sexuální úchylky, nenávist… a mohl bych pokračovat do nekonečna…


Proč to píšu? Abych vyjádřil své znechucení nad současnou společností… Nemusím být nějak zvlášť chytrej, abych během 20 minut poznal dnešní společnost...


Různé nemoci, války, vymírání živočišných a rostliných druhů, globální oteplování, vzájemná nevraživost mezi lidma, degradace společnosti, atd atd atd.
To všechno má za následek jenom jedna věc a to je, že lidí je na světě jako sraček... Ano je. A bude hůř. Nemáme totiž žádného svého přirozeného predátora. Zatim. Jediný snad, co nás může ohrozit je to nejmenší - bakterie a viry... Nebo zlá náhoda anebo válka…

 

Frankie

 

 

Diskusní téma: People = Shit

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek