FaceBook deformuje osobnost - Experiment #2

17.12.2013 23:52

 

V první řadě SE CHCI OMLUVIT všem přátelům, kamarádům a dalším lidem, které mám mezi přáteli na FB...

 

V druhé řadě chci vysvětlit něco málo ze svého jednání na Facebooku a také něco málo napsat o výsledcích svého druhého experimentu.

 

Zkoušel jsem po delší době udělat druhý experiment, ve kterém jsem se snažil manipulovat přímo či nepřímo s ostatními. Pracovat s jejich fantazií, s jejich představivostí, přemýšlet, jak přemýšlí, hrát jim „do karet“ a zároveň šokovat a občas i útočit a přitom bavit, dělat tajuplného, který ví více než ostatní a který ví, že víte, ale ve skutečnosti nevíte vše, tedy víceméně nevíte nic... Být prostě o krok před ostatníma.

 

Dělat ze sebe jednoho z lidu, být skromný, hodný i zlobivý, záhadný, nebezpečný, citlivý a přitom zvláštní a nevšední, apod. ...

 

Neříkám ovšem, že takový nejsem, důležité je si ale uvědomit, že je ovšem rozdíl mezi absolutní, univerzální pravdou a poloviční pravdou, kterou chcete vidět nebo relativně vidíte, což se může velmi často zvrhnout v nepravdu a omyl !!!

 


 

 

Došel jsem k poznání, které bylo platné už ve starověkém Římě a to jest, že nejlepší strategie na zaujmutí a ovládnutí mas je opravdu ten strach a úžas a také chléb a hry – to je opravdu ideální kombinace, do toho citlivost, všímavost, skromnost a dělat, že víte více, než ostatní, což je ale vždy paradoxně pravda (každý něco ví, pojetí vašeho světa vychází jen z vašeho pohledu na okolí, je to tedy dost subjektivně zabarvené a bohužel i dost zmanipulovatelné)

 

Dále bych chtěl vyzdvihnout všechny, kteří mi ať už vědomě či nevědomě nic nekomentovali a nelajkovali, vážím si toho, ale vážím si také i všech komentů a lajků skrze které jsem se dozvěděl více, než si možná můžete představit... – děkuji ! Bez vás bych se k závěru nedostal.

 

Musím podotknout také, že VŠE, opravdu vše, co jsem dával na FB byla pravda, jak to citím, jak jsem to cítil v tu dobu, co sem to dával na FB, ale bohužel FB není natolik pokročilý a bůhví jestli bude, aby se tam dalo opravdu vše, co vás napadá, proto se tam dávají bohužel jen hesla, motta, odkazy, hudba, zkratkovité informace, které jsou jen obrazem dnešní doby (uspěchanost, snaha o rychlé pocity, rychlé emoce, povrchnost, pokrytectví, rádoby móda, zoufalství, samota, nepochopení, free-cool-in, hustota, atd.). Vše ale souvisi se vším a každá akce má svoji reakci...

 

A na závěr bych něco málo napsal hlavně o tom, jak vnímám holčičí svět.

 

Je dost zvláštní a pro mě neznámý svět, ale na něco jsem přišel, což už ale asi spousta lidí dávno zná, jenže já si to na vlastní kůži ověřil...
Paradoxně hodně z „nejhodnějších“ holek mají rády největší zločince, uličníky, grázly. Nechtěj se nudit, chtějí mít vedle sebe zvíře a tak nějak si nebýt jisty, jestli je to jejich zvíře opravdu miluje. Přijde mi to tak trochu jako masochismus aneb časovaná bomba... Jim bych vzkázal, že si musí uvědomit, že je rozdíl mezi tím, když je někdo zlý a když je někdo pouze jen zlobivý, ale zlý přitom není... Může se totiž snadno stát, že takový živý zlý grázl časem omrzí nebo dokonce úblíží a člověk je s ním jen víceméně ze zvyku a z toho, aby nebyl sám + je tam nějaká sympatie z důvodu společně stráveného času, ale NIKOLIV láska.

Další informace, co mě nesmírně potěšila je, že spousta holek skutečně dává přednost klukům skromným, ale občas zlobivým, svérázným, kteří jsou pozorní a inteligentní a znají ty drobné pozornosti... Těch holek si nesmírně vážím... Protože jak se říká, dělej dobro a dobro se ti vrátí...

Další holky, které jsem pozoroval, mi přijdou jako takové (skryté) potvory, případně zlatokopky aneb holka-grázl (viz výše) co buď hledají jen odreagování od všedního života, protože si neváží hodného kluka, co mají vedle sebe a chtějí něco nového, milence, který jim okoření jejich stereotypní, jistý a nudný život a přitom neberou ohledy na jeho city, jde jim jen o zážitky... Nechci ale omlouvat všechny milence, dost z nich jsou taky pořádní kvítka aneb vrána k vráně sedá... A také na každou svini se vaří jednou voda... Na druhou stranu, my kluci nejsme o nic lepší než holky :-P

 

Tak to je ZATÍM asi vše, co bych napsal, je toho ale mnohem více, na co sem přišel, ale to sem ZATÍM psát nebudu.

 

Myslím totiž, že jsem již dost z vás teď hodně asi nasral a i když jsem to nemyslel vůbec zle, tak stejnak to bude asi některé lidi dost srát :-D Chtěl jsem ale pomoci sám sobě, získat zkušenosti skrze virtuální realitu (rozuměj FB), které dám do praxe... A zároveň pomoci všem skrze sebe... Bude-li někdo se mě chtít zeptat, tak mi může poslat soukromou zprávu nebo to rovnou okomentovat...

 

Jinak jsem buď v Sokolově nebo v Plzni, takže když mě bude chtít někdo vidět, pokecat nebo mi jen rozbít hubu, tak se můžem domluvit, jsem otevřen všem možnostem diskuze :-)

 

Pamatujte, že Facebook je dobrý sluha, ale špatný pán a nikdy nevíte, kdo sedí u druhého počítače... A také, že zvědavost je silná vlastnost...

 

Časem sem snad přidám další „hot“ informace ohledně virtuální reality aka Facebook...

 

Děkuji za pozornost

Frankie

Diskusní téma: FaceBook deformuje osobnost - Experiment #2

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek